domingo, 25 de abril de 2021

Francesc Tàrrega.Vals en Re Major. Josep Guàrdia ,guitarra.

....... Ara, tenim un problema, el braç ja no em fa mal, la contractura de l´espatlla ha marxat, he tornat a agafar l´estat de forma d´avans ( mes o menys) i em sento a gust tocant la guitarra pero sense perdre de vista el piano. Sera complicat portar dos instruments a l´hora, ja veurem......

                                   --------------- & ---------------

De fet, sempre he sigut una mica penell.... depenent de cap on va el vent i aixo es molt dolent; el vent es molt traïdor.....et fa anar cap aqui,cap alla sense contemplacións.