"Bésame mucho" és una de les cançons més populars del repertori llatinoamericà. Va ser composta per la mexicana Consuelo Velázquez l'any 1932, quan tenia 16 anys d'edat. Molt aviat es va convertir en una de les cançons més versionades de tot el món, i va ser nomenada com la cançó de el segle XX. La cançó, amb un aire eròtic, va donar origen a un mite: el que 'Consuelito' l'hauria compost abans del seu primer petó, només per inspiració poètica. Seria cert? Què s'amaga darrere de Bésame mucho? Què ha fet aquesta peça una cançó tan emblemàtica?