Composició de l'any 1981, originàriament per a trio de Jazz-fusió. Érem guitarra elèctrica, baix i bateria. Eren temps una mica regirats. Un estava entre el clàssic i el moderno.Habia començat a estudiar guitarra elèctrica a l'Aula de Jazz i practicàvem amb diferents combos; m'agradava, així que formi un trio. Les obligacions laborals i familiars no deixaven temps per a moltes musicalitats i implicaven algun que altre petit problema. Assajàvem dur amb el trio, però la meva falta de constància i dedicació van fer que un "amic" em tragués o reemplacés el meu lloc en el trio ........ de totes maneres van durar poc.
Decidir tornar al clàssic, ser solista i no necessitar a ningú per a assajos. No li veia cap sentit a tocar guitarra elèctrica sol a casa amb discos de fons, si no podria tocar amb ningú.
Així que la meva composició es va quedar en un calaix ...... i ara a tornat a sortir ..... ara que també són temps difícils en què un no sap molt bé on aquesta, d'on ve ni on va .
Espero que us agradi ........ (a qui?. Si això no ho llegeix ningú)
domingo, 29 de agosto de 2021
The Snake Charmer. Composició de Josep Guàrdia.
domingo, 15 de agosto de 2021
Suscribirse a:
Entradas (Atom)