Composició de l'any 1981, originàriament per a trio de Jazz-fusió. Érem guitarra elèctrica, baix i bateria. Eren temps una mica regirats. Un estava entre el clàssic i el moderno.Habia començat a estudiar guitarra elèctrica a l'Aula de Jazz i practicàvem amb diferents combos; m'agradava, així que formi un trio. Les obligacions laborals i familiars no deixaven temps per a moltes musicalitats i implicaven algun que altre petit problema. Assajàvem dur amb el trio, però la meva falta de constància i dedicació van fer que un "amic" em tragués o reemplacés el meu lloc en el trio ........ de totes maneres van durar poc.
Decidir tornar al clàssic, ser solista i no necessitar a ningú per a assajos. No li veia cap sentit a tocar guitarra elèctrica sol a casa amb discos de fons, si no podria tocar amb ningú.
Així que la meva composició es va quedar en un calaix ...... i ara a tornat a sortir ..... ara que també són temps difícils en què un no sap molt bé on aquesta, d'on ve ni on va .
Espero que us agradi ........ (a qui?. Si això no ho llegeix ningú)
domingo, 29 de agosto de 2021
The Snake Charmer. Composició de Josep Guàrdia.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario