sábado, 23 de enero de 2021

Mini Popurri...... Josep Guàrdia , teclat.

 

 

..... compartiré aquí els meus progressos pianístics.
Sento la mateixa il·lusió malaltissa dels meus catorze anys al començar al Conservatori.

 Però ara no he de tornar a passar per solfeig, teoria, cant coral, harmonia, etc, etc.
A més, compto amb l'experiència musical de tota la meva vida.

En aquella adolescència marcada per Beatles, Rollings, Salvajes, Brincos, Cheyenes, Bravos i molts altres; l'instrument més accessible per a un aficionat a la música era una guitarra, així que ......  la vaig demanar als Reis Mags.

sábado, 16 de enero de 2021

Canço de les praderies .Tradicional Russa. Josep Guàrdia, teclat

 

......... he decidit dedicar aquest bloc a les tecles sense distingir entre piano, orgue o teclat, que si bé són diferents, tot són tecles.

 Amb l'òrgan i el teclat digital m'ho passo molt bé i em diverteixo molt. També m´exigeixo poc tècnicament parlant.
El Piano, (si, amb majúscules), ja és una altra cosa ....... molt dificil per a mi.
Llegir dos pentagrames alhora en dues claus diferents, una mà per aqui i l'altra per alla ...... molt complicat. Però com sempre ha estat una assignatura pendent (mes aviat una espina clavada), intentaré fer bon paper en aquesta nova faceta.

De passada, explicaré la meva espina clavada he, he.
Mira ..... potser surten d'aqui les meves memòries musicals ......
 Continuarà .......

martes, 12 de enero de 2021

Tecles i botons ??

 

Potser ens anem definint ......
Des de fa molts anys he fet servir el piano o l'òrgan per ajudar-me en diversos aspectes musicals ......
fer arranjaments, mirar harmonies, algun acompanyament, etc, etc.
Però mai m'ho havia pres seriosament com a primer instrument ........
(Continuarà, que aixo es llarg.....)

viernes, 1 de enero de 2021

No anem pas bé ...... no.

 No anem pas bé ...... no.


Entre morts i resurreccions, amb els temps que corren (portem gairebé un any de pandèmia) no és la millor manera de recomençar un bloc.

Per cert, vull felicitar l'Any Nou a tots els que no em llegeixen, que són la majoria, als que em llegeixen, també.

A més, crec que a ningú li importa las meves peripècies amb la mort sobtada.
Recomençar un bloc .......Bé, també es recomença la vida, s'intenta reprendre on es va deixar, però amb variacións. 

Et replanteges moltes coses ....
Algunes podrien ser, (ja que estem aqui) canviar el nom de l'bloc (el llatin no  l´entén ningú), una altra, canviar la teva vida, o l'esport que practiques, o l'instrument que toques, o els teus gustos musicals, o algunes amistats ... etc, etc.
Comencem per canviar el nom de l'Blog.