martes, 12 de enero de 2021

Tecles i botons ??

 

Potser ens anem definint ......
Des de fa molts anys he fet servir el piano o l'òrgan per ajudar-me en diversos aspectes musicals ......
fer arranjaments, mirar harmonies, algun acompanyament, etc, etc.
Però mai m'ho havia pres seriosament com a primer instrument ........
(Continuarà, que aixo es llarg.....)

No hay comentarios:

Publicar un comentario