No anem pas bé ...... no.
Entre morts i resurreccions, amb els temps que corren (portem gairebé un any de pandèmia) no és la millor manera de recomençar un bloc.
Per cert, vull felicitar l'Any Nou a tots els que no em llegeixen, que són la majoria, als que em llegeixen, també.
A més, crec que a ningú li importa las meves peripècies amb la mort sobtada.
Recomençar un bloc .......Bé, també es recomença la vida, s'intenta reprendre on es va deixar, però amb variacións.
Et replanteges moltes coses ....
Algunes podrien ser, (ja que estem aqui) canviar el nom de l'bloc (el llatin no l´entén ningú), una altra, canviar la teva vida, o l'esport que practiques, o l'instrument que toques, o els teus gustos musicals, o algunes amistats ... etc, etc.
Comencem per canviar el nom de l'Blog.
No hay comentarios:
Publicar un comentario