......... he decidit dedicar aquest bloc a les tecles sense distingir entre piano, orgue o teclat, que si bé són diferents, tot són tecles.
Amb l'òrgan i el teclat digital m'ho passo molt bé i em diverteixo molt. També m´exigeixo poc tècnicament parlant.
El Piano, (si, amb majúscules), ja és una altra cosa ....... molt dificil per a mi.
Llegir dos pentagrames alhora en dues claus diferents, una mà per aqui i l'altra per alla ...... molt complicat. Però com sempre ha estat una assignatura pendent (mes aviat una espina clavada), intentaré fer bon paper en aquesta nova faceta.
De passada, explicaré la meva espina clavada he, he.
Mira ..... potser surten d'aqui les meves memòries musicals ......
Continuarà .......
No hay comentarios:
Publicar un comentario