..... compartiré aquí els meus progressos pianístics.
Sento la mateixa il·lusió malaltissa dels meus catorze anys al començar al Conservatori.
Però ara no he de tornar a passar per solfeig, teoria, cant coral, harmonia, etc, etc.
A més, compto amb l'experiència musical de tota la meva vida.
En aquella adolescència marcada per Beatles, Rollings, Salvajes, Brincos, Cheyenes, Bravos i molts altres; l'instrument més accessible per a un aficionat a la música era una guitarra, així que ...... la vaig demanar als Reis Mags.
No hay comentarios:
Publicar un comentario