sábado, 6 de febrero de 2021

Noches de Paraguay. Guarania. Folclore de Paraguay.

 

 

........de fet, m'ho passo millor amb el teclat fent ritmes senzills i melodies alegres, que no pas estudiant piano; això son figues d´un altra paner.
Mira que és difícil ..... (al menys al principi). Amb la guitarra (es clar que és diferent i no molt comparable) trepitges una corda al màstil amb una mà i amb l'altra mà la prems i es produeix la nota.
Al piano ,fas notes amb les dues mans! , llegeixes dos pentagrames diferents alhora i en dues claus diferents ..... uff, aqui ho deixo......


Quan vaig començar en el Conservatori amb la guitarra, ja havia passat per un professor particular; dominava uns quants acords i ritmes, i els dits ja no em feien mal a l'trepitjar les cordes ......

No hay comentarios:

Publicar un comentario