Despres de resucitar, mai es fa massa bona cara.....
Crec que es el primer video despres del meu accident.
Espero que us agradi.Despres de resucitar, mai es fa massa bona cara.....
Crec que es el primer video despres del meu accident.
Espero que us agradi.Resurrecció.
Navegant, he trobat aquest Blog que ni recordava que el tenia obert.
Des de l´ultima entrada han passat moltes cosses en ma vida , algunes de ben importants.
Em vaig morir, pero aqui estic...... a veure que fem.
Han passat d´altres cosses, pero substancialment, no son massa importants en la meva vida publica.
No se que fare amb aquest Blog , pero de moment anire publicant cosetes.
Salutacións.