miércoles, 30 de diciembre de 2020

Ball de l´Aliga, de la Patum de Berga

Despres de resucitar, mai es fa massa bona cara.....

Crec que es el primer video despres del meu accident.

Espero que us agradi. 

Siciliana. Matteo Carcassi .

 

Tornem- hi

Resurrecció.

Navegant, he trobat aquest Blog que ni recordava que el tenia obert.

Des de l´ultima entrada han passat moltes cosses en ma vida , algunes de ben importants. 

Em vaig morir, pero aqui estic...... a veure que fem. 

Han passat d´altres cosses, pero substancialment, no son massa importants en la meva vida publica. 

No se que fare amb aquest Blog , pero de moment anire publicant cosetes.

Salutacións.