Resurrecció.
Navegant, he trobat aquest Blog que ni recordava que el tenia obert.
Des de l´ultima entrada han passat moltes cosses en ma vida , algunes de ben importants.
Em vaig morir, pero aqui estic...... a veure que fem.
Han passat d´altres cosses, pero substancialment, no son massa importants en la meva vida publica.
No se que fare amb aquest Blog , pero de moment anire publicant cosetes.
Salutacións.
No hay comentarios:
Publicar un comentario