miércoles, 30 de diciembre de 2020

Ball de l´Aliga, de la Patum de Berga

Despres de resucitar, mai es fa massa bona cara.....

Crec que es el primer video despres del meu accident.

Espero que us agradi. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario