.....A poc a poc em vaig anar oblidant de el piano i em lliurava en cos i ànima a la guitarra en el seu vessant clàssica.
Anar descobrint a poc a poc a Tàrrega, Sor, Giulliani, Carulli, Carcassi, etc, etc em feia sentir feliç i com que li posava molt interès i dedicació, a l'anar progressant i veure els resultats era totalment feliç en aquella adolescència buida de problemes i preocupacions ....
----------- &-----------
Hi ha cançons que no te les pots treure del cap; així que la xiules un cop, se't queda tot el dia. Aquest és el cas de la cançó popular russa "Polyushka Polye" (Cançó de les praderies).
Tinc diferents versions( en podria fer un monografic) i compleixen absolutament amb el seu objectiu que és passar-m'ho bé i divertir-me. Uns acords, un melodia, un ritme i llestos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario